Summa sidvisningar

fredag 2 mars 2018

Flitens lampa.....


Idag, och hela helgen, är jag ledig...ledig för annat arbete.
Jag har hunnit med massor av saker 😊

Började morgonen med att springa.



En sväng på Coop resulterade i 2 nya böcker (som jag inte behövde, men hade de andra böckerna från serien).

Efter lunch så var det dags för tvättstugan, och jösses vad full tvättkorgen var denna gång 😰

Eftersom jag ändå var "fast" inomhus så passade jag på att göra ost-/skink-/broccolipaj och 3-veckors sallad.

Och när jag ändå var på G så fick snabeldraken komma ut och luftas 😀

Man kan ju önska att man fick lön för det jobb man gör när man är ledig, men så är icke fallet och det är bara att gilla läget 😜

I morgon, när jag oxå är ledig, då ska det bli lite mera "ute-tid".
Nu är ju temperaturen så himla skön och det finns hopp om att våren är på väg 😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar