Summa sidvisningar

lördag 10 februari 2018

Mil efter mil.....


Utmaningen #springtillsdustuparfebruari2018 har hittills gått bra.
Har varje dag promenerat/sprungit den distans jag skall ta mig igenom, oftast mkt längre än så.
Under februari har jag hittills avverkat 84,26 km och det är bara den 10:e ännu 😊
Känner av min höft, vissa dagar har jag svårt att gå, men det lättar oftast under dagen.
Har iaf märkt att det blir inte så mkt sämre av att jag springer.
Får jag ont så får jag det vare sig jag har promenerat eller sprungit.
Efter lite efterforskning, info, goole och lästa artiklar så verkar det som att det är Trokanterit  (om än just nu en ngt mildare form) som jag har drabbats av.


Jag kämpar på tills det inte funkar längre.
Hela utmaningen har ju gått ut på att jag vill veta hur långt jag kan ta mig, men när det tar stopp då är det så 😊

Dagens distans var 10 km och det lyckades jag springa utan känning alls, dessutom på en skaplig tid.
Värre kan det ju vara imorgon, då kanske smärtan gör sig påmind.


Nåja, idag är idag och imorgon är en annan dag.

Nu är det dags att packa nattväskan och göra sig redo för ännu ett nattpass.
Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar