Summa sidvisningar

tisdag 16 januari 2018

Tiden rullar iväg......


Åter igen så har det gått ett tag sen jag uppdaterad här.
Det är så mkt som ska hinnas med, och tiden bara rullar iväg.
Jag har min RWRunStreak som håller på i 15 dagar till, och hittills så har det gått bra....väldigt bra faktiskt 😊
Jag springer som aldrig förr och nu har äntligen min vinterträning (alltså löpningen utomhus) fått ett bra flow.
Jag har kämpat med mina tider/tempo eftersom det är en stor skillnad (iaf för mig) att springa i kyla och med mkt kläder och helt andra sorters skor.
Men som sagt var: nu funkar det riktigt bra.
Jag varvar min löpning med gym och promenader.
Tidigare när jag tog en vilodag så höll jag mig inomhus och bara softade, nu tar jag en aktiv vilodag, dvs jag tränar något som är lite lugnare än löpningen ist.
Även fast jag känner att jag skulle orka springa varje dag i 30 dagar, så är jag lite rädd för att dra på mig en skada då jag inte är van att springa så mkt....därför väljer jag att variera denna runstreak lite och kall den för träningsstreak ist....det funkar ju oxå.
"Reglerna" säger ju 30 min ombytt träning i 30 dagar.




Jag har även min fotoutmaning som jag jobbar vidare med.
Det är så många dagar denna vinter som det inte har gått att/funnits något att fota ute.
Vissa bilder/teman hittar man inomhus, så det har ju fort löst sig, men utomhusbilderna har fått vänta till stor del, men även där har det lossnat lite nu på sistone.


Jag har äntligen fått mina nya glasögon 😊
Och helt plötsligt så förstår jag vad många detaljer jag har missat under en längre tid 😂
Jag ser ju precis ALLT nu!!


Ja, jag får helt enkelt kämpa vidare med mina "utmaningar" och hoppas att det finns tid över till annat (bla bloggen) lite längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar