Summa sidvisningar

lördag 6 januari 2018

I väntan på bättre tider (väder).....


Jag kämpar vidare med min utmaning, RWRunStreak 30/30 och är nu inne på dag 6.
Jag varvar allt mellan löpning, gym och PW med BungyPump.
Når inte riktigt de resultat jag vill åt, det är så mkt tyngre och svårare att springa ute i snö/dåligt plogat.
Dessutom så har man ju så mkt mera kläder på sig än under de varmare årstiderna, så bara det gör ju att det blir tyngre.
Men jag tappar inte modet för det, jag fortsätter som jag har börjat och hoppas på mindre snö (bara vägar) inom en snar framtid.
Men i det fallet misströstar jag nästan, tro det eller ej, för jag tror att snön kommer ligga kvar runt midsommarstången i år!! 😏




Årets fotoutmaning har jag inte kommit igång med riktigt.
Det har ju inte direkt varit fotoväder den sista tiden.
Snö och blåst varje dag och det blir knappt ljust mellan soluppgång och solnedgång 😔
Imorgon verkar det ju dock kunna bli ett halvskapligt väder, så förhoppningsvis så kan jag ta mig en fotopromenad under dagen......efter att jag har varit och sprungit 😊

I går var jag och hämtade mina nya skoinlägg.
Har inte hunnit prova dem riktigt ordentligt ännu, bara en kortare sväng ner till stan.
Kände dock på en gång när jag satte foten i skon att det var detta jag hade saknat tidigare.
Oj så skönt det var när det fanns ett stöd och en uppbyggnad under foten.
Man ska ta det lite lugnt när man börjar använda dessa inlägg.
De kan ge både smärta och träningsvärk, så jag blev avrådd att springa maraton den första tiden 😀
I morgon ska jag iaf prova dem och jag får väl helt enkelt känna mig för ang hur långt/länge jag ska springa.

Nu blir det soffhäng för min del resten av kvällen.
Inväntar Stjärnorna på slottet och sen är det nog god natt för mig.

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar