Summa sidvisningar

måndag 4 december 2017

Vart tar tiden vägen.....


Nu har det gått ganska många dagar sedan jag sist skrev något här, tiden går så fort.
Jag har jobbat en hel del och i helgen har jag jobbat väldigt låååååååånga pass.
När jag fick tillbaka min daghelg så trodde jag att mitt sociala liv skulle bli bättre, men tji fick jag!!!!
Helgens alla arbetstimmar är lika många som en hel arbetsvecka 😓
Fredag, lördag och söndag har jag gått till sängs så fort jag har kommit hem, har inte orkat vara uppe.
Vi får väl se hur detta funkar i längden 😏


De 2 sista veckorna har jag dessutom inte alls mått bra, vilket har resulterat i att all min träning har legat nere......det har helt enkelt inte alls funkat för mig 😔
Med en puls på ca 220 som har varit svår att få ner igen så har jag inte alls kunnat anstränga mig.
Men nu när jag har fått alla provsvar och de visade hur vältränad jag är, så kan jag smyga igång min träning igen.
Väntar dock på ett 24-tim EKG för att få reda på varför min puls stiger så ofantligt ibland.
Men själv är jag ju övertygad om att det "bara" är stress.

Idag blev det en "premiärtur" ute och det gav mig så mycket glädje och positiv energi igen 😊

Det gick inte fort och jag sprang inte långt, men jag slapp hjärtklappningen och en ökad puls 😊

Jag förstår att det finns en del saker jag måste förändra i mitt liv, och saker jag måste försöka släppa, annars kommer det att gå käpprätt åt h-vetet!!!!'


Nu står julen snart för dörren och det är ju inte det minsta stressigt 😁
Men jag gör som vanligt när det gäller julen, det blir en "light version" och det brukar bli bra.


Nu ska jag ta kväll och lägga mig på soffan och bara ta det lugnt.
Några få timmars ledighet (efter denna långa helg och ett personalmöte idag) innan jag går på mina 3 nätter.

Jag vet inte om jag har sagt det förut, men fy tusan vad jag längtar tills pension!!!! 😉

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar