Summa sidvisningar

måndag 25 december 2017

Julfirandet .....


Gårdagens firande började med "tomtegrötslunch" tillsammans med lillprinsen Philip och kungen Viktor med sambon Linnea.


Eftersom de två sistnämnda hade beslutat sig för att fira julen på annan adress så fick jag iaf möjlighet att bjuda på lunch.



Efter matintaget så hann vi med både julklappar och Ensam hemma innan det var dags för dem att dra vidare, likaså för prinsen och mig.
Vi skulle fortsätta vårt firande med mamma/mormor och mina brorsor, Gustav och Arvid.
Magen stod i 4 hörn innan allt var över.





Och vad är väl en jul utan Kalle och hans vänner!?


Jag fick mig en härligt, uppfriskande promenad hem i - 22C.



När jag kom hem var jag ensam och la mig på soffan för att kolla på En underbar, jävla jul. 
Förr har jag alltid sett på Tomten är far till alla barnen, men den förstnämnda är mer nutid och så himla rolig, men samtidigt sorglig och ganska aktuell.
När filmen var slut återstod inget mer än att gå och lägga mig, firandet var över, och idag väntade det jobb för min del.
Ännu en jul har passerat och nu kan man äntligen blicka fram emot nytt år med nya möjligheter.
God fortsättning på julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar