Summa sidvisningar

fredag 22 december 2017

Full rulle hela dagen.....


Första lediga dagen inför jul och det har varit full rulle hela dagen 😓

Kl 09 så hade jag klipptid, 3 månader sen sist, så det behövdes verkligen 😊

Nästa tid som var inbokad var kl 11 för att prova ut nya glasögon.
Men klippningen gick så fort så jag passade på att göra bort matinköpet först.
Hastade hem och packade upp maten.
Åt en banan på stående fot och sen ut genom dörren igen.
Men sen blev det både syntest och utprovning av nya bågar.
Hittade dessa  2 som jag gillade, och valde 😀
7000 kr fattigare lagom till jul.

Efter detta inköp så gjorde jag en sväng på stan för att försäkra mig om att det inte var något jag hade glömt, och givetvis så hittade jag några fler julklappar att köpa.
Väl hemma igen så var det dags att slå in klapparna.

Hann sitta en stund på soffan innan det var dags att laga middagen.
Och eftersom jag "slipper" att ställa i ordning julen detta år, så blir det ju inga rester att äta.
Men jag brukar alltid göra hemgjord pytt-i-panna av den julmat som blir kvar, så jag köpte helt enkelt prinskorv och köttbullar och lagade detta till middag idag ist 😋
Det har ju blivit lite av en tradition hos mig 😁

Efter att ha svalt ner maten, druckit mitt kaffe och sen diskat undan, så var det dags för tvättstugan.
Ett projekt som aldrig tycks ta slut 😏


Nu ska jag lägga mig i soffan och bara andas medans maskinerna gör sitt.
Förmodligen ser jag på en film eller två innan det är dags att bege sig mot kammaren.

Ha en trevlig afton och God Jul på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar