Summa sidvisningar

tisdag 21 november 2017

En dag full av väntan.....


Dagen idag har mest bestått av "väntan".
Inväntat tider.

Äntligen skulle jag bli av med mitt badkar som tar så enormt stor plats i mitt lilla badrum.
Efter en överenskommelse så skulle detta ske direkt på morgonen, men det blev inte av förrän på em.



Eftersom det blev framskjutet så fick jag sitta och vänta in tiden då jag skulle möta Anna på stan.


Det blev en snabb fika på Hanssons för att sedan vandra hemåt och ta emot mina "badkarskillar".
Men jag fick vänta ännu en bra stund innan de dök upp.
Men när det var gjort och jag dessutom hade städat badrummet ordentligt, så var jag jättenöjd!!!


Nu finns det iaf lite golvyta att röra sig på 😊

Efter detta så fanns det tid att sitta och vänta innan det var dags att börja med middagen.
Passade på att börja på en ny bok.



Efter att ha ätit denna goda middag, köttgryta och ris, så sitter jag nu i soffan och väntar på att Batchelor ska börja.
Efter det så är det färdigväntat för idag, då är det nog dags att hoppa ner i lopplådan 😊


Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar