Summa sidvisningar

tisdag 12 september 2017

Ledighet önskas.....


En natt är avklarad och 2 återstår.
Sovit som en kratta, vaknade med huvudvärk som fortfarande håller i sig.
Förkylningstider på jobbet.....vill inte!!!!

Det är inte ofta under mina yrkessamma år som jag har känt motstånd till att gå och jobba, men nu känns det tungt.
Trött, sliten, orkeslös....you name it!!!

Det gråtrista, regniga, mörka vädret gör ju inte situationen bättre.....men det kommer ljusare tider.

Dagens löpning ställde jag in.
Har inga problem med att springa när det regnar, men finner ingen anledning till att bege mig ut när det öser ner redan från början.
Hoppas på lite bättre väder imorgon, annars blir det nog en tur på löpbandet ist.

Om det åtminstone hade varit lite uppehåll nu på kvällen så jag hade kunnat ta mig en uppfriskande cykeltur innan jobbet, men så blev det inte.

Har varvat min dag mellan soffan och sängen, myst under täcket och kramat kudden, sett lite serier.

Hittade en bild från den här dagen i fjol, höstfägring!
Hoppas på liknande väder inom de närmsta dagarna.


Efter regn kommer solsken,,,,ja, det säger de som vet iaf

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar