Summa sidvisningar

onsdag 6 september 2017

Jobbet kallar.....

Ännu en superdimmig morgon.
Drog iväg på en tidig löprunda i sakta mak, 6 km blev det och jag njöt hela vägen.
Dimman var nästan borta när jag närmade mig "mål" och solen började försöka tränga sig igenom.




Det är kyliga morgnar nu, i morse endast +3C när jag steg upp.
Men dagarna är ju så otroligt vackra, soliga och granna.
Tyvärr verkar helgen bjuda på en hel del regn, så det gäller att passa på att njuta nu.

Till lunch idag fick jag äntligen njuta av fläsklägg och rotmos 😋
Kan man annat än älska husmanskost?!


I går kväll så lyckades jag hålla mig vaken tills månen visade sig utanför min balkong.




I kväll är det fullmåne, så jag kanske möter på en vampyr när jag cyklar hem från jobbet.
Ja, jag ska jobba till 22.00 i kväll, och likaså i morgon.
Börjar dock väldigt sent, så det är korta arbetspass där jag är ledig mest hela dagen 😊

Nåja, dags för mig att fixa mig i ordning, vill ju inte komma för sent 😀

Ha en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar