Summa sidvisningar

fredag 15 september 2017

Boostat mig själv.....


Att påstå att jag var något annat än väldigt trött igår när jag vakade av, är fel.
Men efter att jag hade vaknat till liv (så gott det gick) och genomlidit tvättstugan, så drog jag iväg på en cykeltur i det gråtrista vädret.
Syre var vad min kropp och knopp behövde efter dessa 3 veckor inomhus.


Var väldigt trött när det var dags att sova, men sov dåligt ändå 😔
Har vaknat massor av gånger i natt, vilket jag alltid gör när jag vakar av, men jag hade hoppats på god sömn denna natt med tanke på alla arbetstimmar jag har plågat mig igenom den sista tiden.


Men idag har jag tagit hand om mig själv och gjort sådant som får mig att må bra!!!
Tidigt på gymmet och ett helt nytt (så gott som) träningspass blev det.


Sen mötte jag upp med Mats på stan.
Han behövde ha ett (bra och duktigt 😋) smakråd när han skulle fixa sig nya glasögon.


Och som tack för hjälpen så bjöd han på lunch.


Till middag idag så fick jag hem äldsta sonen.
Vi har inte setts sen i augusti och mammahjärtat blev överlycklig över denna middagsgäst 💗
Nu dröjer det tyvärr mer än 2 veckor tills vi ses igen, men det får jag överleva 😔


Cykelturen igår, gymmet i morse och dessa 2 "dejter" som jag har haft idag, är precis den boost jag behöver för att må så gott det bara går 💗

Nu ska jag fortsätt att vara ledig i 1 vecka till och mera boost lär det bli.
För dessa dagar ska jag enbart göra det som känns bra och det som jag behöver för att orka med allt annat här i livet.

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar