Summa sidvisningar

söndag 6 augusti 2017

Söndagsnöje......


Många verkar ha som "söndagsnöje" att tvätta upp veckans tvätt.
Själv har jag som "söndagsnöje" att gå på fotboll.......iaf under sommaren.
Så även idag 😊




Trots att sonen fortfarande är skadad så har jag gått på matcherna för att se hur det går för laget.
Serien är redan avgjord, grabbens lag spelar seriefinal nästa helg, men det var ändå kul att se dagens match, som slutade med vinst med 8-1 😀

Igår gick hela dagen åt att fira min mamma som fyller 70 år 💗


Var lite orolig på fredags kvällen att jag inte skulle kunna vara med, hade en hemsk huvudvärk, nästan migrän.
Hade väldigt ont i huvudet hela dagen igår, men jag fixade det ändå.
I natt har jag sovit tungt och vaknade sent i morse, utan huvudvärk, så det var riktigt skönt.
Har dock hållit mig inne tills jag skulle på fotbollen, har passat på att rensa lite saker men även legat och läst en del.


Nu tänker jag fortsätta denna söndagskväll med att lägga mig och läsa vidare.
Och kanske fundera lite på vad jag ska hitta på i morgon.

Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar