Summa sidvisningar

måndag 21 augusti 2017

Överraskningar.....


Startade i morse med ett ganska så tufft intervallpass.
Men benen var starka och genomförandet gick över alla förväntningar.
En skön känsla infinner sig när man har gett precis allt och man kommer "i mål", även om hjärtat är påväg ut ur kroppen 😀

Idag börjar ju jag att jobba "på riktigt" och förmiddagen har spenderats på APT-möte.
Det var längesen ett sådant möte kändes så bra, överraskande bra, som det gjorde idag.

Eftermiddagen har spenderats i sängen, måste ju sova mig pigg inför nattens arbete.

Har beställt 2 böcker som, överraskande, kom idag (tack för tipset Kristina!!! 😊)


Dröjer nog ett tag innan jag börjar med dem, läser annat just nu och har svårt att läsa flera böcker samtidigt.
Jag läser "Kaninjägaren" av Lars Kepler just nu.
Oj, vilken bra och spännande bok......från första raden faktiskt.

En annan överraskning som kom idag var en inbjudan till bröllopsfest för Anna och Micke 💗


Nu ska jag se klart Idol och sen är det bara till att cykla iväg mot jobbet.
Sen håller jag tummarna att det inte blir några överraskningar på jobbet, inga dåliga sådana iaf 😜

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar