Summa sidvisningar

onsdag 23 augusti 2017

Outsiders.....


Var det möjligtvis någon av er som tittade på säsongspremiären av Outsiders på kanal 5 igår???
Jag tittade inatt på jobbet, på play.
Det är inte mkt som kan göra mig generad och jag har inget emot "annorlunda" människor.
Men inatt när jag såg detta så var jag så fruktansvärt generad så jag var glad att jag var ensam på mitt jobb!!!!

3 personer med ett självförtroende som går till historien!!
Naken-Mattias, String-Emil och Lotte Ninja.....bara namnen alltså!!

Mattias lever som en "hemlös luffare" (såg verkligen ut som en och uppförde sig likaså), förenad med Moder jord.
Tyske Emil visade upp sin taniga kropp, och sitt ovårdade svintohår, i olika varianter av string.
Lotte Ninja fotade sin rumpa och delade ut bilder till höger och vänster.
Hon sålde även sina svettiga träningstrosor för 1000 norska kronor efter sitt träningspass (hon var livrädd att fansen så småningom skulle försvinna, vilket skulle betyda att hon var tvungen att jobba).

3 personer som i mitt tycke helt saknade utstrålning, men hade ett enormt självförtoende.
Lite som när det kommer en person till Idol och påstår sig sjunga bästa av alla och så visar det sig att speglarna spricker när de öppnar munnen.....men även de med ett jäkla självförtroende.

Självförtroende är jättebra, men det måste ju finnas någon sorts självinsikt oxå, och det saknar de sannerligen allihopa !!!

Tidigare i år såg jag en filmsnutt med Naken-Mattias.
Han kröp då runt, naken, på alla fyra, med snasen släpandes i backen.
Stånkade och stönade och påstod sig ha sex med naturen.....suck!!!!!
Vi kan ju bara hoppas att Moder jord inte blev befruktade så det dyker upp några mini-naken-Mattias!!!

Nä, det här programmet var alldeles för magstarkt för mig och jag ångrar djupt att jag tittade på det, kommer att ha mardrömmar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar