Summa sidvisningar

onsdag 16 augusti 2017

Jag vet var humlorna bor....


Det var väldigt länge sedan jag vaknade så här tidigt, 04.20 slog jag upp ögonen i morse.
Tittade upp och såg ut genom fönstret.
Dimman låg tät där ute.
Hoppade upp, kastade i mig frukost och drog iväg på en cykeltur.

När hösten är här och allt börjar var utblommat, då får man fota andra saker.
Dimma/vattendroppar/dagg är något jag tycker är intressant att fota.


Mötte på några som inte alls var vakna.


Det var riktigt tjock dimma, mjölklik, och stundom svårt att se något alls.



Jag kan lova er att denna tid på morgonen så är det väldigt folktomt ute 😁
Passar mig perfekt, då kan jag fota precis vad jag vill utan att folk undrar om man är en inbrottstjuv som är ute och rekar 😏


På flera ställen såg jag liknande spindelnät.
Undra vilken sorts monster som bor här 😱





När jag kom till parken vid Kungsbron så fick jag se MASSOR av humlor.
Tyvärr så gick det inte att fånga alla på samma foto, men det var huuuuuur många som helst som satt under alla blommorna.


Vilken fröjd för själen att vara ute denna tid på morgonen, helt ensam.
Allt är så tyst och stilla......bara jag och mina andetag.


På em/kvällen så har jag fått tanka massor av mammakärlek 💗
Äldsta sonen med flickvän har varit här på middag, efter helgen så ses vi inte på en månad eftersom det är övningar på gång för sonen.
Även minsta sonen är här just nu, har inte träffat honom på över 3 veckor, så det känns väldigt bra just nu 💗

På det stora hela så har det varit en helt underbar dag.....bra fotoväder och båda sönerna på plats 💗

Nu ska jag plöja några avsnitt av min Netflixserie innan det är dags att tassa mot kammaren.

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar