Summa sidvisningar

måndag 28 augusti 2017

Jag blir så less!!!!!......

Nu får det fan räcka med delade varningar om div. olika saker, den här gången en hacker.
Varför tror Ni att Ni är den "utvalda" och har ansvaret att varna andra??
Hur kan det komma sig att Ni (väldigt många i min vänlista) känner detta enorma ansvar att vara den som varnar/delar all möjlig skit, men verkar aldrig dela en "riktig" nyhet som kan vara värd att sprida??!!
Läser/tittar/lyssnar ni aldrig på nyheter?!

Ang. denna hacker så har jag delat 3-4 olika länkar som säger att detta är ett hoax, men den verkar ni inte ha läst, ej heller delat vidare.
Men så fort det kommer en uppmaning om att "dela, dela, dela", då är ni snabba att vidarebefodra.
Likaså gäller det delning av div. olika tävlingar där ni kan vinna allt från en lyxbil till ett lyxhus utomlands.
Har ni inget filter?????

Och det jävligaste av allt!!!!!
Det är ALLTID samma personer som delar, både i chatten och på FB, trots att FB oftast svämmar över just då om varningar att INTE sprida just detta vidare......jag blir fan i mig matt!!!!!

Ett annat "problem" som jag har med just dessa delningar, speciellt på chatten, är att många av er som skickar till mig på chatten hör aldrig annars av er på något sätt, varken gillar eller kommenterar sådant jag lägger ut.
Varför tror ni då att ni just då måste "rädda mig" på chatten genom att varna för det skit ni tror är sant?!

Nu får det räcka!!!
Ett enda chattmedelande till som innehåller liknande saker, eller om jag ser er dela skit igen på FB, då ryker ni från min vänlista.
För har ni inte fram till nu fattat hur FB och dessa "delningar" fungerar så kommer ni ALDRIG att göra det!!!!!.....sorry 😈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar