Summa sidvisningar

onsdag 2 augusti 2017

Dagsutflykt, kollegor och fotboll.....


I dagens vackra väder så blev det en dagsutflykt till Selets bruk, till att börja med.





I morse var jag galet trött och hade nog helst velat stanna hemma.
Har sovit så fruktansvärt lite, och dåligt, i natt.
Jag har haft värk, svettats, drömt mardrömmar, funderat, vänt och vridit på mig hela natten.
Men jag visste oxå att om jag inte åkte så skulle jag förmodligen ha blivit sittandes inne idag, så jag åkte.

Efter Selets bruk så blev det en sväng till Ale kvarn, som tyvärr inte var öppet.




Det blev en liten rundvandring där i området innan färden styrdes mot Storheden.
Körde tillbaka till Boden och tog vägen över Unbyn/Avan, där åker iaf inte jag så ofta.



Väl hemma igen så fick det bli en ordentlig vila eftersom jag skulle iväg och träffa kollegorna för avtackningsmiddag.
En av kollegorna slutar och flyttar söderut 😔

Önskar henne all lycka, men varför är det alltid de bästa som slutar?!



Avslutade denna soliga och trevliga dag bland myggen på fotbollsplanen.





Vinst med 6-1 och finalplatsen är så gott som säkrad.

Nu ska denna trötta kropp lägga sig för natten och invänta morgondagen och är då  förhoppningsvis i ett bättre skick än idag.

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar