Summa sidvisningar

fredag 7 juli 2017

T.G.I.F. och jag Rullar fram....


Dags för lite uppdatering, har ju inte skrivit på några dagar nu 😊

I onsdags var jag ju in och jobbade ett x-tra kvällspass under min semester.
Så är det när man är oumbärlig 😉
Skämt åsido....sommaren ser ut som den brukar och då fattas det alltid vikarier.
Och med tanke på hur kasst vädret var så kändes det helt okey att gå och jobba.
Hann ju inte med mkt annat än det den dagen.



I går åkte jag till Luleå och var på Hamnfestivalen en stund.
Bra artister och strålande väder.
Men det måste ju vara åldern som visar sitt rätta jag när man är nöjd över "festligheterna" innan det ens har börjat 😀
Åkte för att se Rix FM festivalen och hade en väldigt bra plats (för fotografering) tills precis när det drog igång....då "stormades" stället och framför mig så hamnade barnfamiljer som valde att ha barnen på axlarna.
Trots mina 180 cm så var det lögn i h*elv*ete att ens försöka se scenen, så jag gick ner till hamnen och satte mig för att lyssna ist, det var mkt bättre 😁



Innan jag åkte till Luleå så skulle jag äta min middag.
Tänkte värma något från frysen...men det sket sig!!!!
När jag öppnade frysen så var allt upptinat, blött och unket 😕
Det visade sig att jag hade ställt en förpackning i kylen som hade hamnat precis framför on/off knappen till frysen och stängt av den när jag stängde dörren.
Fick plocka bort, kasta och tömma vatten ur fryslådorna.
Så middagen var inte mkt att hurra för 😏

Idag är frysen kliniskt ren och väldigt tom 😁


Efter frukosten i morse tog jag cykeln och drog iväg mot Sävast, 2,2 mil blev det i det soliga vädret.







På em blev jag bjuden på middag hos mamma och även lite efterrätt 😋




Nu blir det nog en lugn och skön kväll i soffan med Netflix till sällskap.

Ha en härlig fredagskväll!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar