Summa sidvisningar

torsdag 27 juli 2017

Solnedgång och kalla drycker.....


Igår kväll så hade jag en "dejt" med Anna nere på M/S Bränna.
En otroligt trevlig kväll med mat och prat (och dryck).



Att sitta på altanen i kvällsvärmen och solnedgången är oslagbart.
Det är kvällar som denna som man längtar efter hela den kalla, mörka vintern.


Drack min första "utomhus" öl.
Och med det menar jag att jag sällan och aldrig handlar dryck när jag är ute på krogen eller annat ställe.
Men sitter man vid solnedgången en varm sommarkväll, då är det liksom ett måste för mig 😀
Man kan sitta där många kvällar, men det är bara de varma som räknas 😊

Solnedgången är alltid oslagbar här, alltid lika fantastiskt vacker!!!


Man vill inte riktigt bege sig hemåt förrän solen har gått ner på riktigt.


Det var igår det....idag är idag 😀

Vad har jag gjort idag då???
Jo, jag har gymmat tidigt i morse, helt ensam dessutom.
Inte en människa där förutom jag.
Varmt som tusan var det, massor av kallt vatten gick det åt.
Svettades nog mer av den värmen än av ansträngning.

Sen har jag ränt runt på min cykel och uträttat en massa ärenden (läs: lönen kom idag!!!!)

Varmt blev det även denna dag, även om det varit väldigt disigt.
Druckit kallt vatten mest hela dagen, men det har nog gått direkt ut genom porerna 😏
Livrädd för åskan är jag, men önskar nästan att det ska bli ett riktigt oväder så det rensar luften lite grann.

Eftermiddagen har jag spenderat i tvättstugan, inte speciellt svalt där heller 😁
Ännu mera vatten!!!!
Sen har äldsta sonen varit och ätit hos väldens bästa mamma 😋 (hoppas jag att han tycker iaf).




Kycklingfilé och färsk pasta.

När det var överstökat och klart, så tog jag mig ännu en cykeltur.
Vill ju verkligen njuta av vädret så länge vi får ha det.





Nu anser jag att det är kväll och jag ska lägga mig på soffan och titta på en film.

Mycket mer än så händer det inte ikväll för mig.

Ha en fortsatt trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar