Summa sidvisningar

tisdag 4 juli 2017

Regntunga skyar....


Ja, vad annat kan jag säga om vädret idag än att jag är glad att jag har tak över huvudet.
Som tillägg till allt det blöta så kan vi lägga till den kyla som drog in, +10 C........vad tusan är det för sommar?!
Har mestadels spenderat min tid i soffan, tittat på en ny serie på Netflix.



Har även varit hos sonen och hjälp till med div fix.

Hade en plan att springa idag.
Men eftersom det regnade (dock väldigt lite) på morgonen, så sköt jag upp det till em.
Men vädret blev ännu värre, så jag skippade all träning idag.



Jag får väl nöja mig med det löppass som jag hann med igår, innan jag åkte till Luleå med mina spenderarbyxor på 😀



Eftersom det är sånt "tråkväder" så unnade jag mig lite tisdagsmys.



Resten av kvällen blir lika lugn, jag fortsätter med min serie.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar