Summa sidvisningar

söndag 2 juli 2017

Förvirrande drömmar.....


Idag har jag då drömt så himla knasig dröm.
Jag handmatade en vit ren medans jag åkte skoter.
Bakom mig, nerför en backe, kom en tjej i skoteroverall på vita prinsesskridskor jagandes Pokémon.
Bakom henne kom hennes kille snubblande i ett par stora, gröna Tretornstövlar.
WHAT????
Hur kan hjärnan ställa till det såhär?! 😏

Jag kan ju avslöja att jag inte har sovit speciellt bra idag 😔
Dessutom, när jag vaknade, så var tavlan som jag rev ner igår, återigen på golvet tillsammans med den tavla som satt ovanför.
En sak är jag säker på!!!!!
Jag har inte varit uppe något idag, så hur dessa 2 har kunnat hamna på golvet utan att jag ens har hört det, det är ett mysterium 😳 (de hängde bara en liten bit från min säng)

Har spenderat lite av min em på cykel.
Tog mig en tur på drygt 1 mil innan det var dags att starta tvättmaskinerna igen.


Nu återstår bara denna sista natt, sen är jag återigen ledig i nästan 2 veckor 😊


Ha en fin kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar