Summa sidvisningar

tisdag 11 juli 2017

Fångade ögonblick.....

(klicka gärna på bilderna så ser ni dem i helskärm)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Vill man se speciella saker då måste man ibland vara ute väldigt tidigt (eller sent) 😊

Somnade tidigt igår, sovit som en prinsessa hela natten och vaknade utsövd väldigt tidigt.
Dimman låg tät där ute och jag blev superglad!!!
Dimma innebär dagg-/vattendroppar, synliga spindelnät och annat spännande.

Var ute med min cykel långt innan tuppen vaknade denna morgon.
Blev så fascinerad av daggen på näten och grässtråna så jag hann inte riktigt med att fota den riktigt täta dimman, men den fångar jag en annan dag 😍






Dagg-/vattendropparna ser ut som små diamanter på en tråd.






Förutom denna tidiga cykeltur så har jag hunnit med att träffa Anna för en fika-/pratstund.



Har även hunnit förbi Helena för "påtår" och för att få smaka på hennes hemkokta rabarbersaft 😋



Nu är dagens alla "måsten" gjord (även tvättstugan), så jag lägger mig på soffan och kollar några avsnitt av min serie 😊

Blev lat idag och skippade löpningen, den tar jag igen imorgon (om jag har lust)

Ha en fin kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar