Summa sidvisningar

torsdag 1 juni 2017

Vädret 349/365....


Ja, vädret är verkligen något som diskuteras dessa dagar.
Ett ämne som "förenar" oss 😁
"Växthuseffekten" och "en ny istid" har väl aldrig känts så sann som den gör nu.
Det är helt galet så kallt det är.....och snö var och var annan dag, trots sommarmånad.
Vi får bara hoppas att vädret blir till det bättre innan sommaren är över!!!!!
Och väder (bra eller dåligt) kommer vi få i vilket fall som helst, och det är bara att acceptera det som bjuds, inget vi kan påverka 😂

Nu är min lilla ledighet över för denna gång och det är dags för mig att jobba långhelg.
På måndag börjar min semester och jag funderar lite som Lotta skrev på FB: "Ska jag köpa en ny bikini eller en ny skoteroverall" 😏
Well, well....att vara ledig i stort sett hela sommaren ska nog funka bra, oavsett väder.
Och nån dag med sol och värme lär jag väl iaf pricka in 👍

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar