Summa sidvisningar

söndag 4 juni 2017

Sömn utan dröm 352/365....


Ja, tro det eller ej, men idag blev det en drömfri sömn 😊
Jag tror inte ens att jag har vaknat en endaste gång innan jag hade sovit klart vid 15.00

Eftersom jag har ett löppass i morgon så har benen fått vila lite.
Tog en cykeltur på nästan 2 mil ist.
Kanske låter lite konstigt när jag skriver att "benen har fått vila", men att cykla är ju så mkt  lättare för benen än att tex promenera.
Så det är därför jag påstår att de har fått vila idag 😁


Yngsta sonen kom nyss.
Han påstår sig vara plågsamt trött efter en "aktiv" helg i Umeå, på Brännbollsyran.
Han ska visst gå och sova tidigt säger han 😏
Ja, se dagens ungdomar, de orkar ingenting, annat var det på min tid 😂

Själv är jag otroligt pigg och alert och ska ut och jobba sista natten ikväll.....sen är jag ledig!!!!!

Ja, då är det väl bara att sätta igång med allt "fix och trix" så man hinner blir klar innan det är dags för jobbet igen.

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar