Summa sidvisningar

måndag 5 juni 2017

SEMESTER!!!!!! 353/365....


Ja, nu har jag äntligen semester!!!
Och den pågår ända till slutet av augusti 😊
Jag har valt att ta semester efter samma koncept som i fjol: ledigt alla vardagar och går in och jobbar var annan helg.
Ett upplägg som passar mig perfekt, och som förmodligen är till lite hjälp för denna "vikariebrist" som råder.

Jag räknar inte med att den första tiden ska vara speciellt varm, även om denna vecka verkar bli bra, men nån soldag lär jag väl kunna pricka in under dessa 3 månader 😀

Dagens träningspass var intensivt.
Pulsklockan informerade mig om " Vila i 1 dygn och 9 tim" när det var över 😮
Körde både distans och intervall.
Som ni ser så var snittiden bra, och maxtiden snabb!!
Inte undra på att kroppen behöver vila efter det passet 😂

Så nu ligger jag här på soffan och trodde att jag tittade på det sista avsnittet av "Orphan black", men ack vad jag bedrog mig, en ny säsong finns nu att titta på 😲
Så det tänker jag fortsätta med att göra resten av kvällen 😍

Ha en fortsatt trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar