Summa sidvisningar

lördag 10 juni 2017

När vädret levererar 357/365....

Igår, efter att jag hade legat och kollat på fotbollen en stund, så kände jag att jag ville ut igen.
Så jag tog en sen cykeltur i det härliga vädret.



Dessa varma sommarkvällar är ju det man längtar efter hela den mörka, kalla vintern.



I morse blev det en löprunda.
Men det var otroligt tungt pga värmen.
Redan 08.30 var det 24C, så det var väldigt syrefattigt ute.
Men jag sprang ändå, och efter halva tiden så kunde jag andas normalt 😀


Eftersom jag redan var så varm och svettig så åkte bikinin på och det blev några timmar i solstolen på balkongen.
När solen gick runt knuten så cyklade jag iväg till mamma och satt på hennes balkong.
Det är ju bara att passa på, man vet aldrig när vädret vänder.

Till dagens middag fanns det önskemål om tacos, men det kändes så jobbigt att göra, så det blev pasta carbonara ist 😋

Nu är det kväll och vädret är fortfarande fantastiskt.
Funderar på om cykeln ska få komma ut en stund ikväll igen 😊

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar