Summa sidvisningar

onsdag 14 juni 2017

Morjärv tur och retur 361/365....


Idag åkte jag iväg och  hälsade på min pappa i Morjärv.
Har inte varit dit sen förra sommaren, så det var väl på tiden 😊

Fick stanna för ett helt släktträd av renar som var både på vägen och i skogen.
De hade ingen brådska att flytta på sig, så jag tog upp kameran, då passade det att gå minsann 😀

Stannade även till vid Stora-Gåsträsk, mellan Avafors pch Morjärv.

En svan kom flygande och jag hann inte ändra på inställningarna i kameran, så jag chansade.


Jag har haft en fantastisk dag, sol och värme och god mat!!!!
Halstrad sik till lunch och palt till middag, kan man komma närmare himmelriket än så 😊


I drygt 4 tim har vi har vi suttit i solen och pratat om allt!!
Vi har löst alla världsliga problem och skrattat massor.







Jag behövde verkligen den här dagen med min pappa.
Så avslappnat och trevligt 💗

Nu är mina batterier laddade med pappaenergi och jag mår som en prinsessa.





Mycket mer än såhär blir det inte idag.
Nu ska jag snart bädda ner mig med en bra bok och hålla tummarna att dagens alla timmar i solen, med kroppen åt samma håll hela tiden, inte ställer till med problem i natt 😁😏

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar