Summa sidvisningar

lördag 3 juni 2017

Mera drömmar 351/365....


I dagens dröm blev jag påhoppad av en ilsken arbetsledare, helt galen typ 😟
Jag har ingen aning om vad jag hade gjort, men uppenbarligen var det nånting.
I samma dröm fick jag "brottas" med ilskna getingar 😨
Det var tur att jag blev väckt ur min skönhetssömn, annars hade ni nog fått läsa om ett mord i tidningen 😂
Getingar, liksom spindlar, är ett djur som jag avskyr.
Tack och lov så hann jag med att eliminera dessa odågor innan jag väcktes ur  min dröm 😊

Efter att ha sovit klar och vaknat till liv ordentligt, så blev det en skön löprunda i detta underbara väder.
Äntligen kunde jag använda lite lättare kläder igen.



Har även hunnit med en kortare cykeltur innan det  var dags att inta middagen.



Nu återstår det vanliga fixet innan det är dags att cykla iväg till jobbet.

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar