Summa sidvisningar

söndag 18 juni 2017

Lokala regnskurar 365/365....


Himlen var spektakulär medans jag satt och väntade på att fotbollsmatchen skulle börja.
Men så fort matchen blåstes igång så täcktes himlen av att stort, grått regnmoln.
Sen regnade det mest hela tiden, inte hårt eller mycket, men ganska så ihållande.
Det konstiga var att det var alldeles blått runtomkring, molnet var verkligen bara över fotbollsplanen, dessutom bara över den plan som grabben spelade på.
Ingen på planen bredvid såg ut att träffas av regnet 😏
Det enda positiva med det var att myggen och getingarna höll sig borta så att jag kunde sitta lugnt och stilla 😋


Vinst blev det, minns inte om det var 6 el 7-2
Och så fort matchen var klar så kom solen fram igen 😁


Regn kom det även när jag var ute och sprang tidigare idag.
Men det var så lite så jag blev inte ens blöt av det.
Blöt (svettig) blev jag däremot av den värme som var, tack och lov så blåste det ganska friska vindar, annars hade det nog varit outhärdligt 😔

Nu är min arbetshelg över och jag är återigen ledig i nästan 2 veckor innan det är dags att jobba helg igen 😊
Vädret ser ju ut att kunna bli ganska så bra, om än lite svalare...men det får duga 😎

Resten av kvällen blir jag nog liggandes på soffan.
Förmodligen med sällskap av Netflix.

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar