Summa sidvisningar

måndag 26 juni 2017

Intervaller och flyttstädning.....


Ja, nu är det inte många dagar kvar tills äldsta sonen flyttar till sin nya lägenhet.
Så idag har vi packat och städat så svetten har lackat 😁
Tack och lov så tar den nya hyresgästen över alla möbler plus div saker, så det blir bara lite kartonger som ska flyttas 😛
Som att det inte skulle vara tillräckligt 😉

Morgonens löprunda bestod av intervaller.
Skulle köra 70 s *10 *2, men orkade bara 16 st, sen var jag "död"!!!!
HIIT=Högintensiv intervallträning

Hälsa/ Fitness HIIT

Sprang ju dessutom 20 min uppvärmning/nedrappning, så alla energidepåer var tomma när jag äntligen var hemma 😓



Efter middagen så behövde jag komma ut en stund, så jag tog cykeln och drog iväg.
Hann bara vara ute en stund innan regnet kom, men det var skönt ändå.



Nu blir det lugnt resten av kvällen, ryggläge och en film.
Imorgon är en ny löprunda att vänta och mera packande och städande.

Ha en skön kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar