Summa sidvisningar

onsdag 21 juni 2017

Inte min dag.....


For ut och sprang tidigt, svinkallt!!!
Hade tagit ordentligt med kläder, men inga vantar....vilket jag ångrade bittert 😔
Jag frös ordentligt mest hela vägen, men hade hunnit fått upp lite värme innan jag var hemma.


Hade planerat att jag efter lunch skulle åka och handla.
Kollade väderappen flera ggr för att försäkra mig om att det inte skulle regna.
När jag kom ut från Coop så vräkte regnet ner så häftigt att det forsade fram efter gatan....bara gilla läget och trampa hemåt.
Kom hem, dyngsur, och solen börjar skina.....WTF!!!!!


På em så har jag ett inplanerat möte med chefen och några kollegor.
Solen skiner medans jag cyklar dit och även medans vi sitter där inne.
När jag sen kommer ut så börjar det att skvittra lite.
Ganska snart så öser regnet ner....IGEN!!!! 
Kommer hem, dyngsur, får av mig allt det blöta och plötsligt skiner solen!!!!
Vad less jag blir!!

Efter middagen cyklade jag iväg till mamma, solen sken 😎
När jag cyklade hem så började det att regna 😡
Det var inte meningen att jag ska vara ute idag, tur att det är kväll nu så jag slipper gå ut mer  😝

Nu är det väl bara till att tänka på refrängen och göra sig redo för sängen 😉

Ha en trevlig kväll!!

I wish 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar