Summa sidvisningar

lördag 17 juni 2017

I hemmets lugna vrå (364/365)....


Dagens utlovade åskväder var ju inte mycket att hurra för.
Lite muller och en del regnskurar, annars varmt och helt okey.

Vågade dock inte fara ut och springa med risk för att var långt hemifrån ifall det skulle börja blixtra.
Har stor respekt för åska och vad den kan ställa till med....been there, done that!!
Och någon lust att springa inomhus på bandet hade jag verkligen inte, så löpningen får helt enkelt vänta tills i morgon.


Har suttit på balkongen och lyssnat på mullret, väntat på blixtra att fota...men icke sa Nicke 😏

Satte mig och kollade på Takers på Netflix.
En "gammal" film (2010) med massor av bra skådisar.

Nu får jag helt enkelt hitta på något att göra tills det är dags att gå och jobba den sista natten för denna gång.


Jag tror faktiskt att jag ska ta och byta tema/färg i min blogg, då har jag ju något att fördriva tiden med 😊

Ha en fin kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar