Summa sidvisningar

söndag 25 juni 2017

Gråtråkig Söndag.....


Ibland är Söndagar av den sorten att man helst vill ha bort dem från almanackan....idag har verkligen varit en sån dag 😞

Grått, mörkt, kallt, blåsigt och blött.
Den hann bli em innan jag ens gick ut genom dörren.

Jag hade planer på att kunna vara ute och cykla på em, gårdagens väder visade inte såhär mkt regn, men tidigt idag kastades sanningen i ansiktet på mig....massor av regn skulle det komma!!!

Jag har mest legat still och inväntat tiden.
Tid för min yngsta son att kliva ombord på bussen mot Gällivare/Malmberget där han har fått ett sommarjobb (som han vet föra mkt om).
Så modigt att ta denna chans, helt utan kompisar eller någon som han överhuvudtaget känner, och resa iväg själv till "ovissheten".

Samtidigt är jag ju så enormt stolt över honom, att han vågar!!
Det är ju såhär livet ska vara, man vet att man har gjort ett bra jobb när de vågar sig på såna här äventyr, men mammahjärtat gnager 😕

Det dröjer nu, om jag har otur, hela 4 v innan jag ser honom nästa gång 😢
Han kommer att växa av det är, thtat´s for sure!!!
Och jag kommer att vara ännu mera stolt när han kommer hem igen...men tiden däremellan it´s a bitch!!!


Nu fortsätter min stillasittande Söndag.
Ser väl lite fler serieavsnitt tills det är dags att bege sig mot kammaren.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar