Summa sidvisningar

tisdag 6 juni 2017

Flyttbestyr 354/365....


Snart flyttar äldsta sonen till en större lägenhet, så idag har jag varit där och packat ner saker.
Själv är han i hufvudstaden och vaktar Kungafamiljen igen, och eftersom jag har SEMESTER så tänkte jag att jag kunde vara lite behjälplig 😊

Dagens väder har ju varit fantastiskt!!
Man blir glad i hela kroppen när solen skiner, när även värmen kommer så blir man ju överlycklig 😍
Och imorgon blir det ännu bättre 😀😎

Sveriges nationaldag idag och givetvis så hann jag med lite av det oxå (väldigt lite faktiskt).
När jag drog iväg till sonen i morse, tidigt, så var nattens regn kvar i form av små vattendroppar.
Fota var en självklarhet 😊





När jag sen hade packat klart och var påväg hem, då hade solen kommit fram och det var dags för saluten på Kvarnängen.
Jag stannade till som snabbast på Kungsbron, men cyklade vidare och fotade annat ist.








Nu är det färdigfirat för min del.
Jag inväntar kvällens avsnitt av Biggest loser och fram tills dess så hinner jag med nåt avsnitt av Orphan black.


Ha en fortsatt trevlig nationaldag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar