Summa sidvisningar

måndag 12 juni 2017

En helt vanlig semesterdag 359/365....


Kl 06 i morse kokade jag rabarberkräm.



Kl 07.30 var jag ute och sprang.


Den övre visar resultatet av hela löprundan (med uppvärmning och nedtrappning).
Den nedre visar min tid på de 5 km jag skulle springa idag.



Kl 10 var jag hos sonen och putsade fönster.



Kl 11 var jag förbi på Röda korset och lämnade in sånt som vi har plockat ihop i sonens lägenhet.
Hittade själv en blus och en topp att köpa 😊

Kl 12 var jag åter igen hemma, då blev det lunch och kaffe.
Sen la jag mig på soffan för att kolla igenom lite mejl.
Hade fått ett mejl fr Netflix om att säsong 5 av Orphan black nu fanns att se.
Vilken tur!!!!
Denna serie är helt utanför ramarna av vad jag brukar titta på, men den är väldigt bra!
Har väntat på denna säsong och därför valt att inte börja se Orange is the new black när den nya säsongen släpptes i fredags.
Men eftersom Orphan black lät vänta på sig så tittade jag på OITNB igår.
Jag vet inte om det var för att jag inte var sugen på att se den som den kändes så "löjlig", eller om det är så att den är inte lika bra nu som jag har upplevt den tidigare.
Usch, vad besviken jag var 😞
Kände redan efter det första avsnittet att jag kanske inte ser fler, men jag ska ge den en chans till, men först ska jag se klart denna säsong av Orphan black.

Kl 14 hoppade jag in i duschen.
Kl 15 diskade jag.
Kl 16 var jag hungrig igen 😊



Kl 17 var det dags för sista träffen och utvärderingen av min träningsgrupp på Winternet.

Blev anfallen medan jag satt och väntade på att vi skulle börja.



På våran träff blev jag den lyckliga vinnaren av ett presentkort.



Kanske, bara kanske, pga de förbättrade resultat som jag har uppvisat under dessa månader 😍

Ja, min (semester-) dag har varit hektiskt.
Än är dagen inte slut, den är ju bara barnet, men jag vet faktiskt inte om jag orkar göra mer idag.
Imorgon är en ny dag som innefattar både en löprunda och mera städning....kanske jag vilar resten av denna dag?!

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar