Summa sidvisningar

tisdag 13 juni 2017

Det lider mot sitt slut 360/365....


Som ni ser så har jag snart genomfört mitt "uppdrag", att skriva ett inlägg varje dag i 365 dagar 😊
Har funderat på vad jag ska göra härnäst, för jag vill ju fortsätta att uppdatera här.
Har några förslag att använda mig av, vi får se vad det blir 😀

Vädret fortsätter att leverera och varje dag är en fröjd.
Skrev tidigare att det skulle bli en svacka i början av veckan (på måndag), vilket det oxå blev i form av regn och endast 12-14 grader.
Men snabbt rätade det upp sig och i morgon blir det ännu bättre väder 😎

Var ute och sprang i morse innan det blev allt för varmt.

Sen stängde jag in mig några tim i sonens lägenhet och städade 😕

Har hunnit med att cykla en sväng på em, less på att vara inne.

Nu ropar magen efter mera mat och det är bäst att lyssna 😁
Sen bänkar jag mig framför tv:n för att kolla in finalen på Biggest loser.

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar