Summa sidvisningar

lördag 24 juni 2017

Dagen efter.....


Idag är det Midsommardagen, dvs dagen efter Midsommarafton 😊
För mig var det inget "dagen efter" idag.
Jag vaknade tidigt och vädret var helt fantastiskt, så jag begav mig ut och sprang.


Trodde att vi skulle få en dag med sol och värme, men det väder som var tidigt i morse var över när jag kom hem efter löprundan.
Sen blev det mulet och började stänka lite regn, men det var ytterst snabbt avklarat, men det gråa vädret har hållit i sig hela dagen.
Det är väl förmodligen oxå därför det känns så mörkt ute, för inte kan väl ljuset redan har påverkats så pass mycket så att man ska behöva tända lamorna redan nu?


Har varit och fått mig lite rabarber så nu har jag till att koka kräm så det räcker hela sommaren 😋


Mamma och jag var och "stal" oss lite blommor vid en ödetomt.


Äldsta grabben och hans tjej kom på middag idag.
Lagade hel laxsida under västerbottetsosttäcke, pressad potatis och kall romsås.
Glass och jordgubbar blev det till efterrätt, trots att vi alla var för mätta för det 😀



Nu står magen i fyra hörn och jag har näst intill palkoma efter all mat.

Dags att inta ryggläge i soffan och kolla på några avsnitt av min serie, sen är det tack och god natt för mig 😊

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar