Summa sidvisningar

torsdag 15 juni 2017

Dagarna springer förbi 362/365....


Nu har jag varit ledig i nästan 2 veckor och i morgon är det dags för mig att gå ut och jobba min helg.
Jag längtar faktiskt till det, konstigt va 😏

Vädret som jag haft dessa dagar går ju inte att klaga på, och förhoppningsvis så är detta bara en försmak av sommaren 😎


Tvättstugan avklarades tidigt i morse och den planerade gymtiden avbokades.....jag ides helt enkelt inte, ville inte vara inomhus.


Har varit ute till och från hela dagen, cyklat runt på div uppdrag.


Jag återupptog tittandet av Orange is the new black och jag måste säga att den blev lite bättre.
Nu har jag nästan sett klart denna säsong och måste nog ändå säga att jag hoppas att serien stannar nu och att det inte kommer någon mer säsong 😀




Jo just det.
Jag var ju förbi på Röda Korset idag och där delades det ut gratisböcker och gratis är gott 😁
Hittade mig 3 st som jag inte har läst.

Men dessa får vänta ett tag, för just nu läser jag denna bok.

Hittade mig även en tunika/klänning/linne som jag gillade och var tvungen att köpa 

Nu skriker magen efter mat och det är väl bäst att lyssna på den, jag vet ju hur grinig jag blir när jag är hungrig 😜

Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar