Summa sidvisningar

lördag 27 maj 2017

Vädergudarna är tokiga 345/365....


Det är ingen idé att kolla väderappen i mobilen.
Hela veckan, och även tidigt i morse, så har appen visat att det skulle bli regn idag.
Det var väldigt mulet och kallt i morse när jag for ut och sprang, hade klätt mig efter väderprognosen, och toksvettades när jag kom hem.
Inte blev det nå regn.
Nåja, det är jag ju glad för 😊
Ännu gladare är jag över att solen har varit framme mest hela dagen.
Stundom ganska värmande oxå.
Stänkte dock några regndroppar när jag var ute och cyklade på em, men det var ytterst lite.
Värst är det ju att SMHI har gått ut med en klass 1 varning över inlandet och fjällen.
Det väntas en hel del snö i dessa trakter.
Galet!!!!


Har hunnit en sväng på Lions loppmarknad idag, men fy bövelen vad mycket skrot och skräp!!!!
Här snackar vi skåp- och garagerensning, sånt som knappast någon annan är intresserad av.
Men självklart så handlade folk, det var ju så billigt!!!

Det blev en cykeltur på ca 1 mil innan middagen.
Solen sken ju fortfarande och jag ville ut!!!







Egentligen så skulle jag vila 18 tim efter löpturen i morse.
Men eftersom jag ska jobba x-tra imorgon, och dessutom ska vädret bli dåligt, så tyckte jag att det var lika bra att passa på att ta den där cykelturen idag ist 😊
Jag får väl vila ordentligt på jobbet imorgon 😉

Resten av denna dag ( kvällen) blir väldigt lugn.
Ska upp tidigt och tvätta innan jag börjar jobba imorgon.

Dessutom så har Bloodline, säsong 3, kommit på Netflix nu och den måste jag se, så det blir ryggläge i soffan tills det är dags att dra sig mot sängen 😀

Ha en trevlig afton!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar