Summa sidvisningar

söndag 21 maj 2017

Rullar fram 339/365....


Ännu en dag med mycket god sömn 😊
Tog cykeln och trampade iväg mot Pagla och Vittjärv.

Solen var nästan försvunnen, men vindarna var riktigt sköna.




Det är så härligt att sticka iväg helt själv och vara ute i naturen en stund....energin är på topp när man kommer hem igen.
Det är inte mycket som slår denna "egentid" 😊



Även i natt har jag ätit en "keeper" 😀
Äppelpaj och vaniljsås, men utan socker och med extra proteiner.

Ja, ikväll spelas finalmatchen i hockey VM.
Jag tror att jag sticker tidigare till jobbet så jag kan se även andra perioden innan det är dags att börja jobba.
Det blir förmodligen en väldigt spännande match och jag håller tummar och tår att Sverige står med guldet när det är färdigspelat 😀

Men nu är det dags att ta tag i alla "måsten" så jag hinner med det jag ska.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar