Summa sidvisningar

torsdag 4 maj 2017

Mardrömmar 322/365....


Har sovit väldigt gott och länge idag, trots att jag vaknade gråtandes av en hemsk dröm 😢
Jag drömde att jag jobbade på någon slags "svartklubb".
Vi hade en hemsk chef som tvingade oss att jobba på ett sätt som för mig var helt galet.
Det fanns även husdjur på klubben, bla burfåglar.
Jag fick hålla i en papegoja (älskar dessa fåglar, har ju haft flertalet själv) som var fluffig och långhårig som en hundvalp.
Den här fågeln var så go av sig och ville kramas och inte lämna min famn.
När det var dags att sätta tillbaka den i buren så följde chefen med mig, och vi kom in i ett rum som såg ut som ett laboratorium.
Där satt folk i blåa skyddas dräkter med munskydd och tittade i mikroskop.
Jag tyckte det var konstigt eftersom detta var en "klubb".
När jag ska sätta in fågeln i buren så visar det sig att det är ett spädbarn som jag försöker trycka in i buren. 
En bur som ser ut som en hamsterbur, liten och låg och massa leksaker i.
Barnet skriker och chefen manar på mig att trycka in barnet i buren....det är då jag vaknar och bara gråter.

Vart kommer såna här drömmar ifrån??
Man blir ju rädd för sig själv 😞
Usch 😢

Åkte till gymmet och tränade så att jag skulle få tänka på något annat.

Dagens glada överraskning fick jag när jag läste morgontidningen.
Dagens ros från mamma 💗

Nu återstår inte så många tim innan det är dags att bege sig mot jobbet, så det är väl bara till att sätta igång och göra det som skall göras 😊

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar