Summa sidvisningar

fredag 5 maj 2017

Dåligt med sömn 323/365...


Eftersom jag har sovit så bra i 2 dagar så var det bara att vänta på bakslaget, givetvis så har jag sovit som en kratta idag 😔 
Hjärnan har varit i spinn, massor av tankar och konstiga drömmar.

Men en promenad i detta varma, soliga väder gjorde gott för kropp och knopp 😊


Det var chockartar varmt måste jag säga!!
Tänk om detta ljuva väder kunde fortsätta nu, men så är det ju inte.
Även här väntas bakslag 😔
Men skitväderet kan väl inte fortsätta hur länge som helst, det måste ju stabilisera sig och bli sommarvärme varje dag snart....eller???

Här hemma hos mig så blommar det i nästan varje kruka.




Hibiskusarna är fulla i knopp, så snart får jag njuta av dessa vackra blommor oxå.

Såg årets första humla när jag var på promenad.
Men den flög kors och tvärs, helt utan mål, lätt förvirrad, så den hann jag inte fånga på bild 😀

Nu har äntligen Hockey-VM startat.
Den enda sport som jag följer slaviskt 😛
Kan nog tycka att det är lite fel årstid, det borde vara fotbollen som började nu, men det är som det är och jag tittar på alla matcher jag hinner med.

Nu ska jag fortsätta titta på hockey.
Sen är det bara att börja förbereda sig för ännu ett nattpass.

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar