Summa sidvisningar

lördag 29 april 2017

Vinden mot kinden och solsken i blick 317/365....


Äntligen en dag med lite bättre väder.
Vindarna har varit rätt så kalla, men solen har varit framme hela dagen...och det räcker gott 😊

Eftersom jag har varit bortrest i veckan så har träningen vilat.
Så dagens löprunda utomhus var efterlängtad.
Vinden mot kinden och solsken i blick 😎

I går var jag ute och "slarvade" lite, hamnade helt oplanerat på "lokal".
Jag har sagt det förut och säger det igen, krogen är inget för mig!!!!
Tur att sällskapet var av bästa sort 💗


Har varit ut några korta svängar under dagen, bla för att handla, men utöver det så har jag mest legat och kollat på play, sett ikapp alla program som jag missat när jag har varit ute och rest.
Det känns som jag har jetlag, jag är så trött.
Det kostar på att roa sig 😀


Nu tror jag att det är dags att plocka fram boken och läsa en stund.
I morgon väntas det snö och då kan man med gott samvete ligga inne och kolla klart på play-programmen.

Ha en fin kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar