Summa sidvisningar

söndag 16 april 2017

Vårväder 305/365....

Ja, äntligen blev det lite vår i luften 😊
Idag har det ju bjudits på både solsken och lite varmare vindar.....nu känner man sig ju lite hoppfull igen!

Tog en tidig morgonpromenad.....me, myself and I 😀
Stötte inte på en endaste människa, så jag hade hela det ljuvliga vädret för mig själv!!!

Promenerade vid älven och fick syn på 2 svanar.
Underlaget ner mot älven och upp från älven mot hängbron var ganska så isigt och knöligt.
Men hängbron var så gott som bar nu.


Det är lite tråkigt att det är så få vårtecken ännu, det har ju varit så kallt.
Men det syns att snön försvinner mer och mer och snart (förhoppningsvis innan 1 maj) så är gräsmattorna framme även här i norr.

Det är otroligt lågt vatten just nu.
Stenstranden här brukar aldrig synas annars, den brukar vara väl dold under vattnet.
Hela Bodån ser ut som ett dike med lite vatten i 😏

Efter min promenad så åkte jag till Luleå och hämtade min nya kamera 😀
Nu har jag något att göra i natt när jag ska jobba.
Ja, just det...jag ska ut och jobba lite extra i natt.

Ja, det var väl allt för idag 😊
Ha en skön kväll!!
Själv har jag lite att fixa innan det är dags att traska iväg mot jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar