Summa sidvisningar

onsdag 19 april 2017

Våren börjar visa sig 308/365....


Det blev mindre sol idag än vad jag hade hoppats på, men skapligt skönt väder har det trots allt varit.
Hade tänkt springa ute i morse, men jag var så frusen så jag valde att ta mitt pass på gymmet ist.
Det blev ett löppass i form av "aktiv återhämtning", i promenadtempo.

Efter lunch så tog jag en cykeltur ut mot Södra Svartbyn.
Hittade en ensam liten tussilago.....det om något är väl ett vårtecken!!

På em hade min träningsgrupp en träff på Winternet.
Det var kul att träffa alla igen och få höra om hur deras träning och resultat löper på.
Har även bokat in min nästa laktattest, då blir det svart på vitt hur jag har skött mig under dessa träningsveckor 😊

Nu är jag inne på mitt sista lediga dygn, imorgon natt börjar jag jobba igen....men det ser jag faktiskt fram emot 😀

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar