Summa sidvisningar

måndag 10 april 2017

Vardag igen 299/365....


Ja, så blev det måndag igen, första vardagen efter terrordådet.
Det är svårt att släppa detta ännu, jag läser allt som skrivs, både i tidningarna och på div. sidor.
Jag berörs så otroligt av dessa fantastiska berättelser om människor som gjort vad de kunnat för att förhindra och för att hjälpa.

Läste dock en artikel nyss, tror att det var på Aftonbladet, där det stod om den 11-åriga flicka som omkom.
Klasskamraterna hade fått skickat till sig bilden på henne som överkörd och död.....vem fan fotar och delar såna bilder!?
Vad får man ut av att skicka vidare dessa bilder så att andra kan få se hur "blodigt och eländigt" det kan vara.....det måste fattas en och annan hjärncell hos dessa (känslokalla) personer!!!!

Jag har fått frågan om jag har varit ute på Flashback och sett bilderna från dådet.
Men nej, det skulle aldrig falla mig in!!!!!!!!!
Jag har sett tillräckligt med döda människor, det är inget man vill ha på näthinnan!!!

*

Har hunnit med att springa en stund idag efter att jag hade sovit klart.
Sover dock lite oroligt just nu, och vaknar ofta 😔
Men det rätar väl till sig så småningom.
Lite missvisande tid då jag faktiskt har sprungit intervaller, men även nött på 20 min i sakta mak.

*
Ber att få önska er alla en trevlig kväll, själv ska jag fixa mig i ordning för ännu ett nattpass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar