Summa sidvisningar

lördag 15 april 2017

Väderväxlingar 303+304/365....

Igår var det en sådan dag att jag helst ville vara ifred, funderade en del, därför blev det inget inlägg härifrån.
Så idag får du ett "dubbelavsnitt" 😊

Vädret igår, och idag, har ju varit minst sagt "busigt".
Jag tror att vi har fått genomlida alla tänkbara väderfenomen de sista dagarna (förutom åska).
Aprilväder kallas det och det borde vara vår nu, men eftersom vi ej har plusgrader på nätterna så är det inte vår vi har, det är fortfarande vinter, och det känns minsann i de kalla vindarna som blåser varje dag 😔

Jag var iaf ut på en promenad medans solen visade sig.



Hade tänkt gå ut en sväng till, men jag hamnade framför en jättebra serie på Netflix.
Helt klart sevärd och med ett viktigt budskap.

Tog mig en cykeltur mot kvällen och hamnade i värsta busvädret, snabbt blev det halkigt eftersom det frös på 😰
Men jag tog mig hem helskinnad!!


Idag har jag hunnit med att springa en sväng.


Sen har jag fortsatt att titta på Netflix-serien.
Nu är jag snart i "mål" med den och då väntar säsong 4 av Skam....kvällen är räddad 😁

Har faktiskt hunnit med att spendera en massa pengar på nätet.....har beställt mig en ny kamera för pengarna jag fick i födelsedagspresent, den ska jag åka och hämta i morgon!!!!

Ja, påsken har varit, och är fortfarande , helt okey...lugn och skön, precis som den ska vara 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar