Summa sidvisningar

söndag 2 april 2017

Tystnaden som uppstår 292/365....

(Bilden tagen denna dag i fjol)

Ja, så blev det söndag igen.
Tog en långpromenad på fm, underbart väder trots utebliven sol.

Har suttit och kollat igenom bilder, tagna denna dag ifjol, och kan bara konstatera att våren lyser med sin frånvaro i år 😕



Jag kanske låter lite gnällig, men jag är så less denna smutsiga snö som just nu gömmer alla vårtecken.
Kameran följer med mig varje gång jag går ut, men det finns verkligen inget att fota 😔
Då får man nöja sig med att titta på bilder från i fjol 😊

I em har jag roat mig med att vara på Tradera och budat på lite "ovanliga" blommor, såna som man inte kan köpa i butik.
När jag bodde i hus för några år sedan, då odlade jag allt möjligt och omöjligt.
Samlade på div ovanliga blommor.
Men sen jag flyttade till lägenhet så har jag lagt mycket av mitt "blomsterangagemang" på hyllan, men nu blev jag lite sugen igen på att skaffa mig lite nya (ovanliga) blommor.
2 auktioner har jag vunnit, 2 st auktioner får jag vänta tills imorgon för att se om jag vann. 

Jag har även bjudit min mamma på middag idag.
Provade göra mac´n´ cheese som blev riktigt gott!
Valde dock att tillsätta rökt skinka eftersom jag ville ha något salt med i gratängen.


Ja, som sagt var....söndag igen.
Yngsta sonen har åkt till sin pappa, middagsgästen har gått hem och imorgon börjat jag jobba igen.
Tystnaden som uppstår när man blir ensam.....
Tror att jag bäddar ner mig och försöker läsa de sista sidorna i boken så att jag kan välja en ny till imorgon 😊

Ha en fortsatt trevlig kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar