Summa sidvisningar

torsdag 6 april 2017

Nybliven 50-åring 296/365....


Vaknade tidigt i morse, som nybliven 50-åring, av ett pling i mobilen.
Låg sedan kvar en stund och kände hur det kändes att fylla 50 år.
Men vet ni.....det kändes inget alls 😊
Jag kände mig precis som jag gjorde när jag gick och la mig igår kväll.....vet ännu inte om det är en bra eller dålig känsla 😏

Efter att jag hade stigit upp och ätit frukost så tog jag tag i den tvätt som skulle strykas....den försvinner ju inte fast man fyller 50 år 😂 (den har inte försvunnit något annat år heller!!!)

Min dag har varit ganska lugn, några uppvaktningar på plats.

Pappa kom till stan och bjöd ut mig på lunch 💗

Helen kom förbi och dekorerade mitt köksbord 😊

Och även mitt fönster

Blommor har jag fått


Och ett och annat sms/mobilsamtal 😊

Och en massa grattis på Facebook.

Nu återgår jag till mina vanliga rutiner....jag lägger mig på soffan och läser 😀

Ha en trevlig afton och tack för alla gratulationer idag!! 😉

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Ser ut att ha varit en ganska bra födelsedag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anneli :)
      Ja, jag är så nöjd över min dag!

      Radera