Summa sidvisningar

torsdag 20 april 2017

Nu jävlar är jag less 309/365....


Åter igen så blev vädret helt åt fanders!!!
Det är ju så kallt och blött så det är nog lika bra att plocka fram vinterkläderna och inse att "It ain´t gonna happen", det blir inte bättre än så här!!!

Jag tappar verkligen lusten till allt när det är kallt och jag fryser konstant 😞
Enda trösten är väl att det inte är så mycket bättre någon annanstans heller i vårt avlånga land.

Meeeeen....detta var tidigare på dagen!!
För när jag hade sovit på em, ska ju jobba i natt, då sken solen från en klarblå himmel och humöret gick rätt upp i topp 😎
Då fanns det inget annat alternativ än ätt klä på sig och gå ut en stund.
Nu mår jag så mycket bättre och kommer känna mig pigg i natt 😊



Nu är det dusch och middag som står på agendan.
Sen hinner jag förmodligen tillbringa lite tid i soffan innan det är dags att bege sig mot jobbet och nöta på det kommunala golvet.
Ha en härlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar